Zgodnie z naszymi Ogólnymi Warunkami Handlowymi artykuły mogą zostać zwrócone bezpłatnie, jeśli wady leżą po naszej stronie. Prosimy zatem o sprawdzenie kompletności, uszkodzeń transportowych i jakości dostarczonych produktów natychmiast po ich otrzymaniu.
W przypadku stwierdzenia wad lub braków prosimy o poinformowanie nas o tym w ciągu 14 dni. Zorganizujemy wówczas dostawę uzupełniającą lub zwrot i refundację.
Jeśli chcesz zwrócić towar z innych powodów, np. ponieważ złożyłeś nieprawidłowe zamówienie, poinformuj nas o tym. Jeśli ze względu na gest dobrej woli zaakceptujemy zwrot towaru, prosimy o odesłanie go w oryginalnym opakowaniu, zapieczętowanym i z kompletną zawartością na własny koszt do naszego magazynu.
Dostarczymy Państwu odpowiedni formularz zwrotu, który należy dołączyć do paczki. Formularz zwrotu zawiera również informacje dotyczące adresu zwrotnego.
W przypadku zwrotu prosimy o kontakt mailowy!
Uwaga: W handlu nie przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy. Prosimy o zrozumienie, że ze względów higienicznych nie możemy przyjąć zwrotu otwartych opakowań jednostkowych. Aby pokryć koszty niezbędnej kontroli jakości, pobieramy potrącenie w wysokości 10% pierwotnej wartości towaru, jeśli w ramach gestii dobrej woli musimy ponownie zapakować i magazynować zwrócony towar. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Adres zwrotny:
STEPHANI Spedition GmbH
Warenannahme - Lager Greenbox
Beim Industriehafen 55
D-28237 Bremen
Deutschland