Konto online i płatności

Jak złożyć zamówienie i założyć konto w sklepie?

Jeśli jesteś zarejestrowany w naszym sklepie, możesz składać zamówienia online przez całą dobę. W prawym górnym rogu paska menu sklepu internetowego, obok przycisku koszyka, możesz utworzyć własne konto klienta. Zostaniesz poprowadzony krok po kroku przez automatyczny proces rejestracji. Po zakończeniu możesz od razu złożyć pierwsze zamówienie. Po zarejestrowaniu się możesz zalogować się w dowolnym momencie, podając swój adres e-mail. Możliwe jest również złożenie zamówienia jako gość, przechodząc bezpośrednio do kasy.

Zamówienia składane faksem i pocztą elektroniczną są realizowane w naszych normalnych godzinach pracy. Jesteśmy dostępni telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30–15:30.

Telefon: +49 (0) 421 / 246 87 87 - 0(obsługa wyłącznie w języku angielskim)

E-mail: info@ecobiopack.com

Jak mogę zapłacić?

  • Karta kredytowa
  • BLIK
  • PayPal
  • Zapłać za pomocą Google
  • Apple Pay (możliwe tylko na urządzeniach Apple)
  • Faktura
  • ShopPay

Moje dane kontaktowe uległy zmianie. Co muszę zrobić?

Zaloguj się na swoje konto klienta.

Tutaj możesz w prosty sposób zmienić swoje dane osobowe, adresy rozliczeniowe i dostawy. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Zapomniałem hasła do mojego konta online. Co muszę zrobić?

Zostaniesz poproszony o ponowne wpisanie adresu e-mail. Po przesłaniu w ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość e-mail z sekwencją cyfr. Sekwencja cyfr umożliwia zalogowanie się.

W przypadku problemów z tym automatycznym procesem prosimy o kontakt telefoniczny. Po zalogowaniu się przy użyciu otrzymanego od nas hasła zalecamy ustawienie nowego hasła w sekcji „Moje konto”.

Nie otrzymałem jeszcze faktury za moje zamówienie. Co muszę zrobić?

Fakturę otrzymasz od nas pocztą elektroniczną.

Jeśli nie otrzymałeś faktury, być może trafiła ona do folderu spam. Jeśli tak nie jest, skontaktuj się z nami pod adresem info@ecobiopack.com, podając numer zamówienia, a my wyślemy Ci nową fakturę.

Jak usunąć konto klienta?

Jeśli nie jesteś zadowolony z naszych usług lub masz sugestie dotyczące ulepszeń, skontaktuj się z nami (mailowo info@ecobiopack.com lub telefonicznie +49 (0) 421 / 246 87 87 0) (obsługa wyłącznie w języku angielskim).

Zajmiemy się Twoją sprawą.

Zamówienie

Czy nadal mogę zrealizować zamówienie, które właśnie złożyłem?

Zamówienia, które zostało już wysłane, nie można już zmienić na koncie klienta. Jeśli nadal coś zauważysz, skontaktuj się natychmiast z naszym działem obsługi klienta. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone, nasi współpracownicy mogą być w stanie Ci pomóc.

Czy obowiązuje specjalna cena przy zakupie hurtowym?

Jeśli planujesz zamówić większe ilości, prosimy o kontakt. Wyślij nam wiadomość e-mail na adres info@ecobiopack.com, podając żądane artykuły i ich ilości. W krótkim czasie prześlemy Ci odpowiednią ofertę.

W przypadku niektórych artykułów obowiązują ceny progresywne, które zależą od liczby palet.

Czy możesz tymczasowo przechować dla mnie towary?

Rozumiemy oczywiście, że Twoje możliwości magazynowe są często ograniczone przestrzenią. Niestety nie możemy przechowywać towarów w magazynie tymczasowym.

Jak mogę powtórzyć zamówienie?

Wybierz żądane zamówienie i kliknij przycisk „Zamów ponownie”. Jeśli chcesz zmienić określone produkty, możesz to zrobić bezpośrednio w szablonie.

Czy istnieją minimalne ilości?

Nie. Możesz u nas zamówić tylko jedno pudełko.

Wysyłka i dostawa

Jakie są koszty wysyłki?

W zależności od wielkości przesyłki wysyłamy ją kurierem (DHL) lub firmą spedycyjną. Koszty wysyłki powiększone o podatek VAT zależą od wartości netto towaru magazynowego w Bremie.

Polska – wysyłka standardowa

W przypadku zamówień o wartości netto do 200 PLN naliczamy ryczałtową opłatę za wysyłkę w wysokości 15 PLN netto. Przy wartości netto powyżej 200 PLN wysyłka jest bezpłatna.

Do jakich krajów dostarczacie?

W Szwajcarii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i Włoszech oferujemy nasze własne sklepy internetowe pod nazwą Green Box. Przegląd wszystkich partnerów można znaleźć tutaj: ecobiopack.com

Z ecobiopack.pl dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.

Nie ma Twojego kraju na liście? Skontaktuj się z nami!

Po jakim czasie otrzymam moje zamówienie?

Standardowy czas dostawy wynosi 2–3 dni robocze.

Jak mogę śledzić przesyłkę?

Gdy tylko wyślemy Twoją paczkę za pośrednictwem DHL, otrzymasz potwierdzenie wysyłki z numerem śledzenia pocztą e-mail. Możesz użyć tego numeru śledzenia, aby śledzić status wysyłki swojej przesyłki online na stronie internetowej DHL.

Co się stanie, jeśli nie będę mógł odebrać przesyłki?

Jeżeli nie możesz zaakceptować zamówienia, masz następujące możliwości:

W przypadku przesyłek kurierskich otrzymasz powiadomienie o próbie doręczenia. Kolejna próba doręczenia zostanie podjęta następnego dnia roboczego. Możesz również odpowiedzieć na powiadomienie i bezpośrednio umówić się na dostawę. Po trzech nieudanych próbach doręczenia towar zostanie do nas zwrócony.

W przypadku przesyłek wysyłkowych zostaniemy powiadomieni, jeśli towary nie mogły zostać dostarczone. Skontaktujemy się z Tobą natychmiast, aby ustalić nową dostawę. Może zaistnieć konieczność naliczenia opłaty za drugą dostawę.

Prosimy o poinformowanie nas o wszelkich zmianach godzin otwarcia, abyśmy mogli zagwarantować dostawę zgodnie z harmonogramem.

Czy mogę wysłać paczkę do punktu odbioru?

Obecnie nie ma możliwości dostawy do punktów odbioru paczek.

Czy mogę osobiście odebrać towar?

Odbiór osobisty nie jest możliwy.

Zamówienie próbki

Czy mogę otrzymać próbki przed złożeniem zamówienia?

Jesteś zainteresowany jednym lub kilkoma naszymi produktami? Nie kupiłeś jeszcze naszych produktów i chcesz je wypróbować przed zakupem? Nie ma problemu! Po prostu wybierz odpowiedni produkt i kliknij pole „Zamów próbkę”.

Niezależnie od tego, czy jesteś już klientem Green Box, czy po raz pierwszy odwiedzasz nasz sklep internetowy: chętnie wyślemy Ci bezpłatne próbki produktów, które Cię interesują, abyś miał pewność, że zamawiasz właściwe artykuły.

Skarga

Jak mogę zwrócić towar?

Zgodnie z naszymi Ogólnymi Warunkami Handlowymi artykuły mogą zostać zwrócone bezpłatnie, jeśli wady leżą po naszej stronie. Prosimy zatem o sprawdzenie kompletności, uszkodzeń transportowych i jakości dostarczonych produktów natychmiast po ich otrzymaniu.

W przypadku stwierdzenia wad lub braków prosimy o poinformowanie nas o tym w ciągu 14 dni. Zorganizujemy wówczas dostawę uzupełniającą lub zwrot i refundację.

Jeśli chcesz zwrócić towar z innych powodów, np. ponieważ złożyłeś nieprawidłowe zamówienie, poinformuj nas o tym. Jeśli ze względu na gest dobrej woli zaakceptujemy zwrot towaru, prosimy o odesłanie go w oryginalnym opakowaniu, zapieczętowanym i z kompletną zawartością na własny koszt do naszego magazynu.

Dostarczymy Państwu odpowiedni formularz zwrotu, który należy dołączyć do paczki. Formularz zwrotu zawiera również informacje dotyczące adresu zwrotnego.

W przypadku zwrotu prosimy o kontakt mailowy!

Uwaga: W handlu nie przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy. Prosimy o zrozumienie, że ze względów higienicznych nie możemy przyjąć zwrotu otwartych opakowań jednostkowych. Aby pokryć koszty niezbędnej kontroli jakości, pobieramy potrącenie w wysokości 10% pierwotnej wartości towaru, jeśli w ramach gestii dobrej woli musimy ponownie zapakować i magazynować zwrócony towar. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Adres zwrotny:

STEPHANI Spedition GmbH

Warenannahme - Lager Greenbox

Beim Industriehafen 55

D-28237 Bremen

Deutschland

Wpisy firmowe i blogowe

Gdzie mogę dowiedzieć się o Tobie więcej?

Na dole strony, w stopce, znajdują się dwa przyciski „O nas” i „Blog”.

Znajdziesz tam więcej informacji o naszej firmie i różnych pojęciach.

Drukowanie i personalizacja

Czy mogę drukować i personalizować moje produkty?

Tak, oczywiście możemy przesłać Państwu dokładne informacje E-Mail.


Polityka anulowania i formularz anulowania dla klientów indywidualnych

Czy istnieje polityka anulowania rezerwacji dla klientów indywidualnych?

Oczywiście, zasady anulowania rezerwacji dla klientów indywidualnych można znaleźć tutaj.

Zasady anulowania rezerwacji dla klientów indywidualnych

Prawo odstąpienia od umowy

Konsumenci mają prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin odstąpienia wynosi 14 dni od dnia, w którym użytkownik lub wskazana przez niego osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, weszła w posiadanie towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, skontaktuj się z nami pod adresem.

Greenbox GmbH & Co. KG, Schwachhauser Heerstraße 266 b, 28359 Bremen, tel: +49421 / 246 87 87 0 (obsługa wyłącznie w języku angielskim), fax: +49421 / 246 87 87 8, e-mail: info@ecobiopack.com.

Porady dotyczące asortymentu

Mam pytania dotyczące zasięgu i potrzebuję pomocy. Co muszę zrobić?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji! Skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@ecobiopack.com.

Dalsze pytania

Nie otrzymałem odpowiedzi na moje pytanie. Jak mogę się z Państwem skontaktować?

Chętnie Państwu pomożemy.
Można się z nami skontaktować pod adresem e-mail info@ecobiopack.com.