Konto online i płatności

Jak złożyć zamówienie i założyć konto w sklepie?

Jeśli jesteś zarejestrowany w naszym sklepie, możesz zamawiać u nas online 24 godziny na dobę. Możesz utworzyć własne konto klienta w sklepie internetowym w prawym górnym rogu paska menu, klikając przycisk „Moje konto”. Następnie zostaniesz poprowadzony krok po kroku przez automatyczny proces rejestracji. Po jego zakończeniu możesz od razu złożyć pierwsze zamówienie. Po rejestracji możesz zalogować się i złożyć zamówienie w dowolnym momencie, używając swojej nazwy użytkownika i hasła w „Moje konto”.

Zamówienia faksowane i e-mailowe są przetwarzane w normalnych godzinach pracy. Można się z nami skontaktować telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30–12:30 i 13:30–15:30.

Telefon: +49 (0) 421 / 246 87 87 - 0
Adres e-mail: contact@greenbox.bio

Jak mogę zapłacić?

  • Płatność kartą kredytową
  • Karta kredytowa
  • Zapłać za pomocą Google
  • Apple Pay (możliwe tylko na urządzeniach Apple)
  • Opłacony z góry
  • Zakup na rachunek
  • Polecenie zapłaty SEPA

Moje dane kontaktowe uległy zmianie. Co muszę zrobić?

Zaloguj się na swoje konto klienta.

Tutaj możesz łatwo zmienić swoje dane osobowe, adres rozliczeniowy, adres dostawy lub metodę płatności.

Jeśli mają Państwo dalsze pytania, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Zapomniałem hasła do mojego konta online. Co muszę zrobić?

Kliknij „Zapomniane hasło” w polu logowania https://ecobiopack.pl/account.
Zostaniesz poproszony o ponowne wprowadzenie adresu e-mail. Po jego przesłaniu otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem w ciągu kilku minut. Po kliknięciu tego linku możesz zresetować hasło.

Jeżeli wystąpią jakiekolwiek problemy z tym automatycznym procesem, prosimy o kontakt telefoniczny.
Zalecamy, abyś po zalogowaniu się przy użyciu otrzymanego od nas hasła ustawił nowe hasło w sekcji „Moje konto”.

Nie otrzymałem jeszcze faktury za moje zamówienie. Co muszę zrobić?

Otrzymasz od nas fakturę drogą mailową.

Jeśli nie otrzymałeś/aś, być może trafiło do folderu ze spamem. Jeśli nie, skontaktuj się z contact@greenbox.bio, podając numer zamówienia, a my wyślemy Ci nową fakturę.

Alternatywnie możesz użyć naszego nowego przycisku żądania faktury. Wprowadź numer zamówienia i adres e-mail, a otrzymasz żądaną fakturę e-mailem tak szybko, jak to możliwe.

Jak usunąć konto klienta?

Jeżeli są Państwo niezadowoleni z naszych usług lub mają Państwo sugestie dotyczące ich usprawnienia, prosimy o kontakt z nami (e-mail: info@ecobiopack.pl lub tel. +49 (0) 421 / 246 87 87 0).

W przeciwnym razie możesz usunąć swoje konto klienta w następujący sposób: Zaloguj się na swoje konto klienta. Kliknij „Profil osobisty” w menu po lewej stronie. Opcja usunięcia konta klienta i danych osobowych znajduje się w sekcji „Dane dostępu”. Następnie pojawi się okno podręczne, które musisz potwierdzić, aby zakończyć proces usuwania.

Zamówienie

Czy nadal mogę zrealizować zamówienie, które właśnie złożyłem?

Zamówienia, które zostało już wysłane, nie można już zmienić na koncie klienta. Jeśli nadal coś zauważysz, skontaktuj się natychmiast z naszym działem obsługi klienta. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone, nasi współpracownicy mogą być w stanie Ci pomóc.

Czy obowiązuje specjalna cena przy zakupie hurtowym?

Jeśli planujesz zamówić większe ilości, daj nam znać. Wyślij nam e-mail na adres info@ecobiopack.pl, podając produkty, które chcesz zamówić, i odpowiadające im ilości. Wyślemy Ci wówczas odpowiednią ofertę tak szybko, jak to możliwe.

W przypadku niektórych artykułów ceny zależą od liczby palet.

Czy możesz tymczasowo przechować dla mnie towary?

Oczywiście rozumiemy, że pojemność magazynowa jest często ograniczona. Niestety, nie możemy tymczasowo przechowywać towarów.

Jak mogę powtórzyć zamówienie?

Wybierz żądane zamówienie i kliknij przycisk „Zmień zamówienie”. Jeśli chcesz zmienić konkretne produkty, możesz to zrobić bezpośrednio w szablonie.

Jak mogę zmienić swoje zamówienie?

  1. Zaloguj się na swoje konto.
  2. Wybierz opcję Ponowne zamówienia, aby wyświetlić zakupione produkty.
  3. Kliknij symbol plusa, aby dodać produkty do listy.
  4. Wybierz Dodaj listę do koszyka. Koszyk otworzy się automatycznie.
  5. Sprawdź swoje zamówienie i kliknij Zamów z kosztami, aby sfinalizować transakcję.

Czy istnieją minimalne ilości?

Nie. Możesz u nas zamówić tylko jedno pudełko.

Wysyłka i dostawa

Jakie są koszty wysyłki?

Wysyłamy za pośrednictwem kuriera lub spedytora w zależności od wielkości przesyłki. Ceny wysyłki plus VAT są oparte na wartości zamówienia netto z magazynu w Bremie.

Polska - wysyłka standardowa
Przy zamówieniach o wartości netto do 200 zł pobieramy opłatę za wysyłkę w wysokości 15 zł netto. Od wartości zamówienia netto 200 zł dostarczamy bezpłatnie.

Do jakich krajów dostarczacie?

W Szwajcarii, Holandii, Wielkiej Brytanii i Francji oferujemy własne sklepy internetowe pod nazwą ecobiopack. Przegląd wszystkich partnerów można znaleźć tutaj: ecobiopack.com

Z naszego sklepu w Niemczech realizujemy dostawy do następujących krajów: Niemcy, Dania, Austria, Luksemburg, Belgia, Włochy, Czechy, Słowenia, Słowacja, Polska, Bułgaria, Portugalia, Hiszpania, Węgry i Rumunia.

Po jakim czasie otrzymam moje zamówienie?

Standardowy czas dostawy wynosi 2–3 dni robocze.

Jak mogę śledzić przesyłkę?

Gdy tylko wyślemy Twoją paczkę za pośrednictwem DHL, otrzymasz potwierdzenie wysyłki z numerem śledzenia pocztą e-mail. Możesz użyć tego numeru śledzenia, aby śledzić status wysyłki swojej przesyłki online na stronie internetowej DHL.

Co się stanie, jeśli nie będę mógł odebrać przesyłki?

Jeżeli nie możesz zaakceptować zamówienia, masz następujące możliwości:

W przypadku przesyłek kurierskich otrzymasz powiadomienie o próbie doręczenia. Kolejna próba doręczenia zostanie podjęta następnego dnia roboczego. Możesz również odpowiedzieć na powiadomienie i bezpośrednio umówić się na dostawę. Po trzech nieudanych próbach doręczenia towar zostanie do nas zwrócony.

W przypadku przesyłek wysyłkowych zostaniemy powiadomieni, jeśli towary nie mogły zostać dostarczone. Skontaktujemy się z Tobą natychmiast, aby ustalić nową dostawę. Może zaistnieć konieczność naliczenia opłaty za drugą dostawę.

Prosimy o poinformowanie nas o wszelkich zmianach godzin otwarcia, abyśmy mogli zagwarantować dostawę zgodnie z harmonogramem.

Czy mogę wysłać paczkę do punktu odbioru?

Nie, nie dostarczamy przesyłek do punktów pakowania.

Czy mogę osobiście odebrać towar?

Odbiór osobisty nie jest możliwy.

Zamówienie próbki

Czy mogę otrzymać próbki przed złożeniem zamówienia?

Czy jesteś zainteresowany jednym lub kilkoma naszymi produktami? Nie kupiłeś jeszcze produktów i chciałbyś je wypróbować przed zakupem? Nie ma problemu! Po prostu i łatwo skorzystaj z naszego formularza zamówienia próbek!

Niezależnie od tego, czy jesteś obecnym klientem Greenbox, czy odwiedzasz nasz sklep internetowy po raz pierwszy, chętnie wyślemy Ci bezpłatne próbki produktów, którymi jesteś zainteresowany, aby mieć pewność, że zamawiasz właściwe produkty, składając zamówienie, i nie musisz kupować słynnego „kota w worku”.

Skarga

Jak mogę zwrócić towar?

Zgodnie z naszymi Ogólnymi Warunkami, przedmioty mogą zostać zwrócone bezpłatnie, jeśli jesteśmy odpowiedzialni za wady. Dlatego prosimy o sprawdzenie dostarczonych produktów natychmiast po ich otrzymaniu pod kątem kompletności, uszkodzeń transportowych i jakości.

Jeśli występują jakiekolwiek braki lub wady, prosimy o poinformowanie nas o tym najpóźniej w ciągu 14 dni. Zorganizujemy późniejszą dostawę lub zwrot i zwrot pieniędzy.

Jeśli chcesz zwrócić towar z innych powodów, np. z powodu złożenia nieprawidłowego zamówienia, daj nam znać. Jeśli akceptujemy zwrot towaru jako gest dobrej woli, odeślij go do naszego magazynu w oryginalnym opakowaniu, zapieczętowanym i z pełną zawartością na własny koszt.

Dostarczymy Ci odpowiedni paragon, który należy dołączyć do przesyłki. Notatka zwrotna będzie również zawierać szczegóły adresu zwrotnego.

Dostęp do naszego portalu zwrotów można uzyskać tutaj:

Uwaga: W handlu nie ma ustawowego prawa do odstąpienia od umowy. Prosimy o zrozumienie, że ze względów higienicznych nie możemy przyjmować opakowań jednostkowych, które zostały już otwarte. Aby pokryć koszty niezbędnej kontroli jakości, jeśli musimy ponownie zapakować i ponownie przechowywać towary odebrane jako gest dobrej woli, pobieramy rabat w wysokości 10% pierwotnej wartości towarów. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem.

Adres zwrotny:
STEPHANI Spedition GmbH
Sklep z winami - Lager Greenbox
Przy porcie przemysłowym 55
D-28237 Brema
Niemcy

Wpisy firmowe i blogowe

Gdzie mogę dowiedzieć się o Tobie więcej?

Dwa zielone przyciski w prawym górnym rogu sklepu internetowego kierują do stron „Informacje/Usługi” i „Blog”.

Znajdą tam Państwo więcej informacji o naszej firmie i różnych terminach.

Drukowanie i personalizacja

Czy mogę drukować i personalizować moje produkty?

Oczywiście, dokładne informacje można znaleźć na stronie „Drukowanie i personalizacja”.

Gdzie mogę znaleźć dziurkacze i szablony do konkretnych produktów?

Możesz pobrać szablon do wydruku i wykroić go na odpowiedniej stronie produktu. Zaprojektuj szablon samodzielnie lub skorzystaj z pomocy profesjonalnej agencji projektowej.

Prześlij nam swoje gotowe do wydruku dane w formacie PDF na adres e-mail info@ecobiopack.pl

Czy mogę jeszcze raz przejrzeć projekt przed oddaniem go do druku?

Oczywiście! Stworzymy ostateczny projekt i wyślemy go ponownie przed autoryzacją płatności.

Polityka anulowania i formularz anulowania dla klientów indywidualnych

Czy istnieje polityka anulowania rezerwacji dla klientów indywidualnych?

Oczywiście, zasady anulowania rezerwacji dla klientów indywidualnych można znaleźć tutaj.

Zasady anulowania rezerwacji dla klientów indywidualnych

Prawo odstąpienia od umowy

Konsumenci mają prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin odstąpienia wynosi 14 dni od dnia, w którym użytkownik lub wskazana przez niego osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, weszła w posiadanie towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, skontaktuj się z nami pod adresem.

Greenbox GmbH & Co. KG, Schwachhauser Heerstraße 266 b, 28359 Bremen, tel: +49421 / 246 87 87 0, fax: +49421 / 246 87 87 8, e-mail: info@ecobiopack.pl.

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. list wysłany pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Możesz skorzystać z poniższego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać wiadomość dotyczącą wykonania prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie rodzaju dostawy innego niż najtańszy standardowy rodzaj dostawy oferowany przez nas), bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Zwrotu dokonamy przy użyciu tego samego sposobu płatności, którego użyłeś w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono z Tobą inaczej. W żadnym wypadku nie zostaniesz obciążony żadnymi opłatami za ten zwrot.

Możemy wstrzymać się z zapłatą do czasu otrzymania towaru z powrotem lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Musisz zwrócić lub przekazać nam towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż czternaście dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli towar zostanie odesłany przed upływem czternastu dni. Będziesz ponosić bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Adres zwrotny:

STEPHANI Spedition GmbH
Sklep z winami - Lager Greenbox
Przy porcie przemysłowym 55
D-28237 Brema
Niemcy

Użytkownik odpowiada za pogorszenie jakości towaru tylko w przypadku, gdy pogorszenie to wynika z obchodzenia się z towarem w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia stanu, cech i funkcjonalności towaru.

Zakończenie polityki anulowania

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku następujących umów:

  1. Umowy, których przedmiotem świadczenia są rzeczy nieprefabrykowane i dla których decydujący jest indywidualny wybór lub specyfikacja konsumenta lub które służą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  2. Umowy na dostawę towarów, które mogą ulec szybkiemu zepsuciu lub których termin przydatności do użycia ulegnie szybkiemu przekroczeniu,
  3. umów o dostarczenie rzeczy w zapieczętowanym opakowaniu, których nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Koszty zwrotu

Koszt zwrotu towaru ponosi użytkownik.

Przydatność do kontaktu z żywnością i instrukcja stosowania

Gdzie znajdę informacje o okresie przydatności do użycia i instrukcje dotyczące stosowania produktów?

Zebraliśmy wszystkie ważne informacje na stronie „Przydatność i instrukcje użytkowania”. Wystarczy spojrzeć tutaj.

Orzecznictwo

Mam pytania dotyczące certyfikatów posiadanych przez produkty. Gdzie mogę znaleźć informacje na ten temat?

Nie chcemy denerwować klientów, chcemy zdobyć ich zaufanie. Przywiązujemy dużą wagę do przejrzystej i otwartej komunikacji dotyczącej naszych produktów i warunków, w jakich są wytwarzane. Dlatego zdecydowaliśmy się zainwestować pieniądze w międzynarodowe certyfikaty, aby zapewnić oficjalne potwierdzenie pozytywnych właściwości naszych produktów.

Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Recykling i utylizacja

Czy zużyte opakowania należą do odpadów resztkowych, czy należy je poddać recyklingowi?

Nawet jeśli na początku brzmi to dziwnie, nasza odpowiedź jest taka, że ​​oba rozwiązania są możliwe.

Wykorzystanie odpadów do recyklingu (żółte worki, żółte pojemniki lub pojemniki na opakowania) jest w Niemczech regulowane przez podwójny system. Firmy recyklingowe zbierają, sortują i pod względem materiałowym poddają recyklingowi opakowania komercyjne i jednorazowe.

W rzeczywistości jednak nie wszystko, co jest prawidłowo utylizowane w recyklingu odpadów, jest poddawane recyklingowi. W rzeczywistości duża ilość odpadów z recyklingu jest kompresowana do postaci granulatu odpadowego, który jest wykorzystywany jako paliwo w przemyśle, na przykład. Oznacza to, że duża część odpadów z recyklingu jest ostatecznie spalana w taki sam sposób, jak odpady, które są utylizowane jako odpady resztkowe. Obecnie utylizacja termiczna artykułów wykonanych z materiałów roślinnych jest nadal najbardziej przyjazną dla środowiska formą recyklingu. Oznacza to, że są one również wykorzystywane do produkcji energii i zmniejszania ilości gazów cieplarnianych kopalnych wytwarzanych podczas spalania. Tylko część CO2, który roślina wchłonęła z atmosfery podczas procesu wzrostu, jest uwalniana do atmosfery.

Czy opakowania z bioplastiku nadają się do recyklingu?

Tak, bioplastiki, takie jak PLA, nadają się w pełni do recyklingu. Badanie przeprowadzone przez Fraunhofer Institute for Process Engineering and Packaging wykazało, że można je oddzielić według rodzaju od tworzyw sztucznych na bazie ropy naftowej w procesie sortowania. Obecnie ilość wyrzucanych bioplastików jest nadal zbyt mała, aby ich rozdzielanie według rodzaju było opłacalne ekonomicznie. Według Federalnego Ministerstwa Środowiska w Niemczech każdego roku zużywa się około 2,6 miliona ton konwencjonalnych opakowań z tworzyw sztucznych. Dla porównania, tylko około 0,3–0,5% wszystkich opakowań jest wytwarzanych z bioplastików lub przy ich użyciu. Jednak jeśli w przyszłości ilość bioplastików wzrośnie, ostatecznie zostanie osiągnięty punkt, w którym rozdzielanie konwencjonalnych tworzyw sztucznych stanie się również bardziej interesujące dla branży utylizacji i recyklingu. Do tego czasu bioplastiki najlepiej wykorzystywać termicznie.

Czy bioplastik jest naprawdę biodegradowalny?

Tak, w naturze biologiczne tworzywa sztuczne, takie jak kwas polimlekowy (PLA), kompostują się całkowicie w bardzo krótkim czasie w porównaniu do tworzyw sztucznych na bazie ropy naftowej. Oprócz naturalnych organicznych substancji podstawowych nie pozostają żadne toksyczne pozostałości, takie jak związki nieorganiczne, związki chloru lub węglowodorów. W następnym akapicie wyjaśniamy, dlaczego nadal odradzamy wyrzucanie ich do odpadów organicznych.

Czy opakowania kompostowalne należą do odpadów organicznych?

Ikona organiczna DIN13432 często pojawia się w opisach naszych produktów. Oznacza to, że produkt jest certyfikowany jako kompostowalny i może zostać rozłożony na określone składniki resztkowe w przemysłowym zakładzie kompostowania w ciągu 90 dni. Jednak wiele zakładów kompostowania działa w krótszym cyklu, czasami tylko sześć tygodni. Oznacza to, że odpady organiczne mają tylko połowę czasu na rozkład na składniki, a fragmenty są nadal zbyt duże, aby można je było poddać recyklingowi. Biorąc pod uwagę stosunkowo niewielką ilość w pełni kompostowalnych opakowań i jednorazowych naczyń, nie ma sensu ani ekologicznego, ani ekonomicznego oddzielnego sortowania i dostarczania do miejskich zakładów kompostowania. Nawet jeśli na pierwszy rzut oka kompostowanie wydaje się najlepszą metodą recyklingu, ponieważ natura powraca do natury, nie jest to obecnie najrozsądniejsze rozwiązanie. Dzieje się tak, ponieważ kompostowanie w zakładzie przemysłowym również wymaga energii, a cały proces pochłania zasoby.

Z tego względu zalecamy również poddanie tego opakowania recyklingowi i późniejszej utylizacji termicznej.

Sklepy międzynarodowe

Czy macie sklepy zagraniczne i jeśli tak, to gdzie mogę je znaleźć?

Tak, greenbox działa również w innych krajach. Tutaj działamy pod nazwą ecobiopack.

Jeśli więc chcesz otrzymać nasze towary w innym kraju, możesz po prostu złożyć zamówienie w odpowiednim sklepie międzynarodowym.

Czy Twojego kraju nie ma na liście? Skontaktuj się z nami przez info@ecobiopack.pl.

Porady dotyczące asortymentu

Mam pytania dotyczące zasięgu i potrzebuję pomocy. Co muszę zrobić?

Jesteśmy tutaj dla Ciebie! Możesz się z nami skontaktować przez e-mail, telefon lub formularz kontaktowy. Możesz również zarezerwować wizytę konsultacyjną bezpośrednio przez poniższy link.

Dalsze pytania

Nie otrzymałem odpowiedzi na moje pytanie. Jak mogę się z Państwem skontaktować?

Chętnie Ci pomożemy.
Można się z nami skontaktować poprzez e-mail, telefon lub formularz kontaktowy.

Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Można również skontaktować się z nami za pomocą WhatsApp.



Masz jeszcze pytania?
Nie bądź nieznajomym.